Skip to content

Ako vyzerať formálne a nosiť čiernu, ak ste svetlým typom

Táňa bola v minulosti určená ako letný typ. Má v šatníku veľa chladných letných farieb a tiež čiernu, pretože plne vyhovujú jej klasickému štýlu i manažérskej pracovnej pozícii Od konzultácie Určenia farebného typu očakávala najmä to, že sa lepšie zorientuje vo svojich letných farbách, naučí sa ich vhodne kombinovať a objaví nové farebné inšpirácie. Keď Táňa pri konzultácii zistila, že s jej farebnosťou je to trochu inak, bola dosť prekvapená...Pri šatkovej metóde sme zistili, že Tánina farebnosť nie je letná,…

Ako vyzerať profesionálne v teplých farbách

Za typické business farby sa považuje čierna, antracitová, šedá a biela, teda najmä chladné farby. Ženy ktoré majú v tvári prevahu teplých pigmentov preto často riešia dilemu, ako vyzerať profesionálne, či formálne a zároveň nevyvolávať na svojej tvári negatívne účinky nevhodných farieb.Teplé farby pôsobia živo, výrazne a aktívne. Teplé pigmenty, ktoré tieto farby obsahujú vyvolávajú ohnivý a slnečný efekt. Formálne pracovné prostredie však vyžaduje skôr efekt profesionálnosti, zamerania sa na výkon, formálnosti a distingvovanosti. Preto sa na prvý pohľad zdá…

Typické prvky formálneho biznis oblečenia

V dnešnom príspevku si predstavíme základné prvky formálneho biznis štýlu. Patria do kategórie klasického štýlu a čím viac ich do svojho oblečenia zapracujete, tým formálnejšie a profesionálnejšie budete pôsobiť.Ak máte v práci predpísaný štýl oblečenia, možno riešite dilemu ako splniť predpísaný dress code a zároveň vyzerať aspoň trochu zaujímavo a pretaviť do oblečenia i kus seba. Tu záleží od miery formálnosti vášho pracovného prostredia - čím je formálnejšie, tým menej máte možnosť do svojho oblečenia vložiť zaujímavé a nápadité prvky.…

Ladiť či neladiť?

V minulosti bolo zladenie farby kabelky a obuvi pravidlom, ktorého dodržiavanie sa považovalo za prejav elegancie a upravenosti. Pretože v dnešnej dobe je v móde pravidiel a predpisov čoraz menej, môžeme nosiť farby skombinované tak aby nám vyhovovali, aby sa nám celok páčil a aby nás vystihoval. Ladenie farieb v našom outfite je vecou nášho štýlu, vkusu, farebnosti, nálady a príležitosti na ktorú sa obliekame, ale i vecou nášho telesného tvaru a proporcií. Zladenie farby kabelky a obuvi je jednoduchým…

Z praxe – Kontrastná zima s klasickým štýlom a líčenie pre teplú jeseň

Konzultácia s Adrianou a Zuzkou bola veľmi zaujímavá a preto sa o dojmy z nej podelím s vami v dnešnom príspevku. Adriana absolvovala všetky tri konzultácie, so Zuzkou sme už pred dvoma rokmi prebrali jej farebný typ i postavu a štýl a teraz absolvovala Líčenie so zaškolením. Adriana má krásnu, v podstate ideálnu postavu typu presýpacích hodín. V práci potrebuje byť oblečená formálne a i v bežnom živote je jej veľmi blízka elegancia a klasický štýl. Cíti sa dobre v…

Klasický štýl

Klasický štýl je ľahko rozpoznateľný, často sa nazýva aj biznis štýlom. O prvkoch biznis štýlu nájdete na blogu samostatný článok. Žena ktorá nosí klasický štýl sa dá popísať slovami: decentná, profesionálna, konzervatívna, solídna, uznáva tradície a hodnoty, chce vždy pôsobiť upravene.

Štylistika – Čo je usadlé?

Máte občas zo seba dojem že ste nevýrazná, že vášmu oblečeniu niečo chýba, že pôsobíte príliš obyčajne, nudne, usadlo? V dnešnom príspevku sa zamyslíme nad tým, čo môže byť príčinou.Na každého z nás môže usadlo a nudne pôsobiť niečo iné, záleží to od nášho štylistického typu. Pre niekoho môže byť usadlé to, čo iný považuje za odvážne oblečenie. Ak však zoberieme do úvahy náš štylistický typ, mieru výraznosti osobnosti, farebnosť i tvar postavy, na iných môžeme pôsobiť usadlo z nasledovných…

Etiketa – Ako sa obliecť na prijímací pohovor

Námet na dnešný príspevok mi dala čitateľka Michaela, keď sa v diskusii pýtala ako sa obliecť na pracovný pohovor tak, aby človek vyzeral dôstojne, dôveryhodne, ale zároveň sympaticky. gownsexpress.com Výber oblečenia a celkovej úpravy na prijímací pohovor by sme v žiadnom prípade nemali podceňovať. To aký prvý dojem o sebe vytvoríme, môže totiž vo veľkej miere ovplyvniť naše šance získať pracovné miesto o ktoré sa uchádzame. Prvý dojem o sebe vytvárame v priebehu prvých troch sekúnd kontaktu a nie je…

Back To Top