skip to Main Content
Prečo Nenosiť V Jednom Outfite Len živé, Alebo Len Fádne Farby

V diskusiách online kurzu Sprievodca farbami sa každý den objavujú nové fotografie a účastníčky projektov majú možnosť sledovať, ako outfity pôsobia. Okolo outfitov sa často rozprúdia zaujímavé diskusie a medzi najčastejšie patria tie, v ktorých sa rozoberá pôsobenie outfitov vzhľadom na mieru živosti, či fádnosti.

V dnešnom článku sa dozviete, prečo pri kombinovaní farieb nie je dobré isť do extrémov a prečo by ste v jednom outfite nemali mať len živé, alebo naopak len fádne farby.


Priveľa živosti unavuje

Ak do jedného outfitu zakomponujete len živé a nápadné farby, riskujete, že váš outfit bude pôsobiť krikľavo, príliš výrazne a že vy popri ňom zaniknete.

Ľudia okolo vás budú už po krátkom čase z množstva živých farieb unavení, dokonca ich môžete svojim oblečením až znervózňovať.

Preto je vhodné živé farby kombinovať s pokojnejšími odtieňmi.


Príliš veľa nevýraznosti pôsobí nudne a nezaujímavo

Ak naopak do jedného outfitu zakomponujete len fádne, nevýrazné a pasívne farby, vznikne dojem, že i vy ste fádna, nudná a nezaujímavá.

Ľudia okolo vás usúdia, že sa necítite dobre, že nemáte záujem o rozhovor, že ste smutná, deprimovaná, či ľahostajná.

K outfitu, v ktorom máte fádnejšie farby nezabudnite pridať i nejakú živú. Danú kombináciu tak preberiete k životu a osviežite.


 

Aktívne a pasívne farby – vytvorte harmóniu

Ak zvolíte vhodný pomer živých (aktívnych) a fádnejších (pasívnych) farieb, vaše outfity budú vyzerať harmonicky a zaujímavo.

Ak vás zaujíma, ako spoznať aktívne a pasívne farby, ako ich kombinovať, ako nimi môžete ovplyvňovať svoj telesný tvar a proporcie a ako súvisia s vašou osobnosťou, môžete sa zapojiť do online kurzu Sprievodca farbami, v ktorom všetky tieto informácie (a mnoho ďalších) nájdete.


Máte pocit, že často nosíte v jednom outfite príliš veľa fádnych farieb? Zažili ste situáciu, že vás niekto znervózňoval príliš živými farbami svojho oblečenia? Vaše skúsenosti a názory sú vítané v diskusii!

Back To Top