skip to Main Content
Minimalizmus V Líčení

Váš blog sledujem pravidelne a posielam Vám námet na možný článok. Už dlhšiu dobu si všímam ako je internet preplnený všelijakými kozmetickými výrobkami napr. novými paletkami, všade spústa odtieňov rúžov, desiatky BB krémov a makeupov. Môj názor je že je toho už strašne veľa a že veľa žien sa akosi pachtí za týmito vecami a mne sa to zdá zbytočné. Veď keď viem čo mi sedí nepotrebujem kupovať ďalšie nové veci na líčenie. S tým súvisí i iná téma to je to či sú vlastne tie recenzie na blogoch pravdivé, pretože ja si myslím že väčšina blogeriek je pre výrobcov len lacným marketingovým nástrojom. Zaujímal by ma Váš názor a ak sa Vám to zdá dobrá téma na článok poteším sa. Nech sa Vám darí. Silvia.

the-red-pages-1292054_1920(1)

Začnem od konca – to či sú hodnotenia na webe objektívne nie je nikdy isté a človek sa sám musí rozhodnúť, či danej recenzii verí. Tak ako vo všetkých oblastiach, i v oblasti kozmetiky existujú také blogerky, ktoré robia recenzie poctivo a tiež také, ktoré sú ochotné robiť danému výrobku reklamu (aj keď zďaleka nie je taký úžasný) len preto, lebo ho dostali zadarmo, alebo za recenziu dostali zaplatené a nepriznajú to.

Z recenzií sa často dá vytušiť, či ide o úprimné hodnotenie, alebo je to skrytá reklama. Môj názor je taký, že každý človek aj tak až pri osobnom použití daného výrobku zistí ako mu sadne. Každá z nás je iná a to čo sa zdá nejakej žene úžasné, môže vyvolať inej žene alergickú reakciu. Takže v tomto ohľade verím väčšinou najmä sebe a vlastným skúsenostiam. Recenzie sú pre mňa len inšpiráciou a príliš často im nepodlieham. Chýr o dobrej veci sa šíri ďalej aj bez masívnej reklamy na webe. Veľké reklamné kampane na mňa často pôsobia presne naopak – to čo kupujú všetci si málokedy kúpim a skôr sa tomu vyhýbam :-).

eyeshadow-450963_1280

Vyskúšala som niekoľko značiek makeupov, očných tieňov, rúžov, riaseniek a našla som si medzi nimi také, ktoré mi vyhovujú. Postupne som zistila, čo mi pristane, akými farbami a líčidlami dosiahnem líčenie v ktorom sa dobre cítim a myslím že mojej tvári prospieva. Kým som si toto ujasnila, hľadala som a skúšala, ale odkedy viem čo áno a čo nie, ani ja nemám potrebu kupovať stále ďalšie výrobky.

Výrobkov na líčenie sú stovky, ale v podstate ide stále o to isté. Tónovací krém, BB krém, CC krém – stále je to len make-up, ale s rôznou mierou krytia a odlišnou konzistenciou, či farbou. Lip cream, či lak na pery sú len ďalšie názvy pre rúž. Výrobcovia sa predháňajú v tom, aby ponúkli trhu ďalšie produkty, ktoré vyvolávajú dojem že je to niečo nové, prevratné a že to žena musí vyskúšať a kúpiť. Ako som spomínala vyššie, takéto kampane inú mimo mňa a skôr ma od kúpy odrádzajú.

Pre každého je dôležité niečo iné (opäť sme pri osobných preferenciách). Pre mňa je dôležité aby moje líčenie na mne vyzeralo dobre a aby som sa v ňom cítila dobre. Mám osvedčenú techniku líčenia, našla som štetce, ktoré mi vyhovujú, viem ako líčením svoje oči zväčšiť a urobiť ich žiarivejšími. Nevadí mi, že najčastejšie používam neutrálne farby a že mením len intenzitu líčenia. Nenosím výrazné rúže, pretože sa v nich necítim dobre. Viem že potrebujem lícenkou a bronzerom upraviť proporcie svojej tváre, viem aké odtiene mi sedia. Nepotrebujem preto hľadať a kupovať stále niečo nové, aj keď občas pre zmenu rada siahnem po niečom inom ako bežne používam. A často sa zase vrátim k tomu osvedčenému :-).

V tomto som teda minimalista. Nie intenzitou líčenia, ale tým, že sa snažím mať vo svojej zbierke kvalitu namiesto kvantity. Súvisí to i s mojím štýlom a rozumiem tomu prečo je to tak. Nemusí to tak mať však každý, pretože každá sme iná. Sú ženy, ktoré sú napr. kreatívne a chcú sa prejaviť prostredníctvom osobitého líčenia. Chápem i ženy ktoré sa stále hľadajú a preto skúšajú čo im sedí. A napokon chápem i blogerky, pre ktoré je kozmetika vášňou a majú potrebu kupovať ju, testovať ju a písať o nej.

lipstick-791761_1920

Aký je váš názor na uvedené témy? Aký máte postoj k recenziám, či reklamám na kozmetiku? Podliehate im? Radi používate stále niečo nové, alebo zostávate pri osvedčených výrobkoch?

Oblečte sa štíhlo
Back To Top